Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
Peugeot wprowadza do sprzedaży limitowaną serię modelu RCZ, zarezerwowaną dla pierwszych 200 europejskich klientów.
Będąc czymś więcej niż tylko marzeniem, które stało się rzeczywistością, model RCZ został zaprojektowany w taki sposób, aby stać się samochodem wyjątkowym i "nieseryjnym", przeznaczonym dla klientów szczególnie wymagających. 200 egzemplarzy wersji limitowanej tego kompaktowego modelu coupé można już zamówić podczas Salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie lub u koncesjonerów w sieci, lub poprzez stronę internetową Marki. Wyjątkowe i wysokiej jakości egzemplarze serii są numerowane od 1 do 200.
Wyposażona w silnik 1.6 l THP 115 kW (156 KM) oraz w skrzynię biegów z sześcioma przełożeniami, numerowana seria modelu RCZ w przedpremierowej odsłonie będzie miała kolor biały perłowy.
Barwa ta kontrastuje z czarnym jak węgiel dachem i obudową lusterek wstecznych, które harmonizują z błyszczącą czernią kraty chłodnicy w zderzaku i zaciskami hamulców, pałąkami z matowego chromu oraz czarnymi matowymi felgami 19". We wnętrzu zastosowano tapicerkę z wysokiej jakości czarnej skóry Nappa noir.
Model RCZ "Limited Edition" jest również wyposażony w wiele nowoczesnych urządzeń, takich jak WIP COM 3D (oraz usługę Peugeot Urgence), pakiet Vision (reflektory kierunkowe bi-ksenonowe, spryskiwacze reflektorów), pakiet Skóra Nappa (podgrzewane elektrycznie regulowane i pokryte skórą siedzenia oraz dywaniki), pakiet Easy Motion (pomoc w parkowaniu tyłem i przodem), alarm.
Model RCZ "Limited Edition" jest proponowany we Francji w cenie 35 500 euro i będzie dostarczany wiosną 2010 roku, wraz z rozpoczęciem sprzedaży tego nowego modelu.
Wersja limitowana zostanie wyprodukowana w liczbie 200 egzemplarzy, aby uświetnić 200. rocznicę produkcji przemysłowej firmy Peugeot, która będzie obchodzona w 2010 roku.
Źródło: Peugeot. fot. Peugeot, mototarget