|
Ciężarówka bezpieczna i bardziej przyjazna dla środowiska, spełniająca wymagania rezolucji konferencji Ministrów transportu (CEMT) z roku 2001 dotyczących czystości spalin, poziomu hałasu oraz bezpieczeństwa eksploatacji kompletnego pojazdu z naczepą lub przyczepą (safe and green lorry) zgodnie z dyrektywą CEMT/CM(2001)9/Final. Spaliny muszą spełniać normę EURO3, natomiast emisja hałasu musi spełniać normy austriackie.
|
|
Ciężarówka o ograniczonej dopuszczalnej masie całkowitej, stosowanej ze względów podatkowych. |
|
Ciężarówka o niskim poziomie hałasu, spełniająca niemieckie wymagania dotyczące poziomu hałasu w obszarach miejskich. |
|
Ciężarówka o zwiększonej dopuszczalnej masie całkowita do 40 ton, pomimo że austriackie przepisy zezwalają na 38 ton. |
|
Ciężarówka o niskim poziomie hałasu, spełniająca austriackie wymagania dotyczące poziomu hałasu. |
|
Ciężarówka, której masa całkowita odbiega od przyjętych standardów. |
|
Ciężarówka bezpieczna i bardziej przyjazna dla środowiska, spełniająca wymagania rezolucji konferencji Ministrów transportu (CEMT) z roku 1995 dotyczących czystości spalin, poziomu hałasu oraz bezpieczeństwa eksploatacji kompletnego pojazdu z naczepą lub przyczepą (safe and green lorry) zgodnie z dyrektywą CEMT/CM(94)4/Final/Anex1. Spaliny muszą spełniać normę EURO2, natomiast emisja hałasu musi spełniać normy austriackie.
|
|
Ciężarówka spełniająca wymagania rezolucji Konferencji Ministrów Transportu (CEMT) z roku 1992 numer CEMT/CM(91)26/Final dotyczących czystości spalin i poziomu hałasu (green lorry). Spaliny muszą spełniać normę EURO1, natomiast emisja hałasu musi spełniać normy austriackie.
|