Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
„Dwieściesiódemka" dostępna jest w trzech różnych odmianach nadwoziowych - jako 3- i 5-drzwiowy hatchback, coupe-cabriolet CC oraz kombi SW. Wszystkie z nich zyskały nieco zmieniony przód z nowym, mniejszym wlotem powietrza w zderzaku oraz halogenami umieszczonymi w innym miejscu niż do tej pory.
W tylnych lampach hatchabacka i CC pojawiły się diody typu LED, natomiast lampy kombi pozostały bez zmian. Peugeot wraz z modernizacją 207 zdecydował się na zastosowanie trzech całkowicie nowych wzorów felg aluminiowych o rozmiarach 15, 16 i 17 cali. W ofercie są też dwie nowe barwy nadwozia - Inari Blue oraz Erythean Red.
W kabinie pasażerskiej zastosowano nowe materiały wykończeniowe oraz zmieniony, łatwiejszy w obsłudze panel klimatyzacji. Standardem w autach wyposażonych w silniki spełniające normę emisji spalin Euro 5 jest wskaźnik podpowiadający, który bieg wybrać, aby uzyskać jak najniższe spalanie.
Każda z dwunastu jednostek napędowych dostępnych w 207 napędowych została zoptymalizowana pod kątem zużycia paliwa. Auto otrzyma też nowe wyposażenie dodatkowe w postaci systemu multimedialnego z gniazdem typu USB oraz Bluetoothem.
Debiut zmodernizowanego Peugeota 207 nastąpi na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie.
Źródło: Auto Motor i Sport, fot. Peugeot