Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
Ci którzy nie zachwycili się mocą Abartha 500 Esseesse powinni zainteresować się nową 264 konną odmianą od Pogea Racing
Fiat 500 to ikona designu. Nic dziwnego, że poza Abarthem również inne firmy tuningowe, kreatywnie przekształcają najmniejszego Fiata. Jednak poza wizualną stroną, pozostaje jeszcze temat osiągów. Tu trzeba przyznać, że inżynierowie z Pogea Racing popuścili wodze fantazji. Z silnika 1,4 16v wykrzesali 264 Km i 330Nm momentu, a to wszystko w samochodzie o wadze latawca.
Pogea pkazała swój włąsny pomysł na 500-setkę Ferrari Edition. Nabywcy ognistego Fiata 500 mogą wybrać spośród dwóch różnych turbin. W pakiecie znajduje się też nowe oprogramowanie, większy intercooler i zmienione wtryski. Podobnie jak w przypadku Abartha, Pogea instaluje nowy układ wydechowy z nierdzewnej stali. Przy takiej mocy potrzebny jest również nowy układ hamulcowy (4-tłoczkowe zaciski) i sztywniejsze zawieszenie. Całość opakowano w lekko zmodyfikowane nadwozie, którego kolor przywodzi na myśl czerwień modelu Ferrari F430 Scuderia. Szare wyścigowe pasy biegnące wzdłuż i czarne felgi dopełniają reszty. Koszt zestawu Pogea Racing 500 wynosi 3400$.
Źródło: MotoTarget, Fot.: Fiat