Artykuł pochodzi ze strony www.info-samochody.pl. Oryginał znajdziesz pod adresem:
http://www.info-samochody.pl/artykul,id_m-100796,t-nowa_honda_civic___pierwsze_oficjalne_zdjecia_z_kamuflazem.html
Informacja prasowa / Data: 2011-08-31

Nowa Honda Civic - pierwsze oficjalne zdjęcia z kamuflażem

Informacja prasowa

Nowa Honda Civic została opracowana z uwzględnieniem wymagań europejskiego rynku i będzie oferowana w segmencie C wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. Samochód wejdzie do sprzedaży w Europie na początku 2012 roku.

Jednym z nadrzędnych celów zespołu pracującego nad nową Hondą Civic była optymalizacja jakości wykończenia wnętrza. Inżynierowie włożyli dużo wysiłku w udoskonalenie najdrobniejszych detali stylistycznych, a także poprawienie jakości montażu i wydajności aerodynamicznej. W rezultacie powstał samochód, który zapewnia podróżującym komfort podczas jazdy po wszystkich nawierzchniach i w każdych warunkach.

Wiele czasu poświęcono także testom samochodu w Europie, co pozwoliło dostosować ustawienia do warunków panujących na drogach Starego Kontynentu. Zespół skorzystał z komory bezechowej znajdującej się w ośrodku badawczo-rozwojowym w Swindon w Wielkiej Brytanii, aby poprawić wygłuszenie kabiny pasażerskiej. W rezultacie przeprowadzonych badań zmodyfikowano projekt i konstrukcję podsufitki oraz sposób jej interakcji z resztą nadwozia.

Kluczową rolę w poprawie jakości produktu odgrywa również wydajność aerodynamiczna nowego Civica. Kilkoro członków zespołu rozwojowego może poszczycić się doświadczeniem zdobytym w Formule 1, które przełożyło się na stworzenie samochodu odznaczającego się niskim współczynnikiem oporu oraz doskonałą stabilnością podczas jazdy z dużą szybkością. Z kolei długie godziny spędzone na testach w tunelu aerodynamicznym Hondy zaowocowały zwiększeniem osiągów, obniżeniem zużycia paliwa, a także stworzeniem wyjątkowo cichego wnętrza.

„Poprawa wydajności akustycznej i jakości wykończenia nowej Hondy Civic to zasługa wykorzystania kilku technologii,” mówi Kazuo Sunaoshi, szef działu opracowywania podwozia. „Na efekt końcowy wpływ miało wiele drobnych detali. Największym wyzwaniem było osiągnięcie poziomu hałasu i wibracji porównywalnego z europejską konkurencją. Z dumą przyznaję, że osiągnęliśmy wyznaczony cel.”

Źródło: Honda, informacja Mototarget.pl