Volvo Trucks zaczyna publikować nowy magazyn w specjalnym formacie, dostosowanym do platformy iPad. – Nieustannie poszukujemy nowych sposobów dotarcia do naszych grup docelowych – mówi Tommy Kohle, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej w Volvo Trucks.
W Volvo Trucks Magazine ukazują się artykuły poświęcone życiu kierowców w drodze, rozwiązaniom technicznym i rozwojowi produktów oraz analizy problemów ważnych dla branży transportowej: np. jak zredukować zużycie paliwa, albo jak spowodować, by więcej kierowców używało pasów bezpieczeństwa. W pierwszym numerze, mamy również okazję poznać dwóch rekordzistów: najszybszego kierowcę, posiadacza rekordu prędkości na dystansie jednego kilometra ze startu zatrzymanego i najlepszego azjatyckiego kierowcę w konkursie eko-jazdy.
- Magazyn postrzegamy, jako użyteczny i efektywny sposób prezentacji zagadnień, jakimi zajmuje się nasza firma, naszych osiągnięć technicznych, a także ekscytujących zadań transportowych realizowanych przez wielu naszych klientów - kontynuuje Kohle.
Volvo Trucks ma bogate tradycje w komunikowaniu się z klientami i innymi uczestnikami rynku za pośrednictwem magazynów firmowych, wydawanych zarówno w formie tradycyjnej - drukowanej, jak i elektronicznej. Obecnie firma wykonuje kolejny krok naprzód, koncentrując się na użytkownikach komputerów typu tablet, rozpoczynając od posiadaczy urządzeń iPad. Magazyn ukazuje się w języku angielskim i jest adresowany do czytelników na całym świecie.
- Dla nas, jako firmy bazującej na wiedzy, wyznaczanie trendów i odkrywanie nowych kanałów komunikacji jest czymś naturalnym. Ponieważ chcemy wykorzystać szerokie spektrum możliwości, jakie oferuje platforma iPad, do magazynu dołączamy mnóstwo filmów i materiałów interaktywnych - mówi Kohle.
Volvo Trucks Magazine można pobrać bezpłatnie z AppStore.
Źródło: Volvo, fot. Volvo