Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
Wielbiciele sportowych wrażeń za kierownicą Opla mają do wyboru szeroką gamę aut serii OPC, od małej Corsy, przez Meriva, Astrę, Zafirę skończywszy na Vectrze kombi.
Jednak te malowane tradycyjnie na niebieski kolor wzmocnione auta seryjne, to masówka przy autach startujących w eliminacjach OPC Race Camp odbywających się na słynnym torze Nurburgring. Wśród tysięcy młodych kierowców zafascynowanych wyścigami, doświadczeni kierowcy fabryczni Opla wybierają najzdolniejszych, by ostatecznie wyłonić finałową ósemkę. Najlepsi za kierownicami specjalnie przygotowanych Astr OPC mają szansę znaleźć się w teamie fabrycznym Opla startującym w 24-godzinnym maratonie na legendarnym niemieckim torze w 2008 roku.
Z tej okazji Opel przygotował specjalną wersję Astry OPC Nurburgring Edition dostępną wyłącznie w białym kolorze. Karoserię zdobi ponadto kalkomania z kratką wyścigową, a także lusterka i słupek B pokryte okleiną z karbonu. Pod maską 240-konny benzynowy silnik z doładowaniem zapewniający przyśpieszenie do 100 km/h w 6,4 sekundy. Do wyposażenia seryjnego wyścigowej Astry należy również zawieszenie sportowe IDS Plus 2 o zmiennej sile tłumienia i skórzana tapicerka foteli. Pierwsze egzemplarze torowo-cywilnej Astry OPC pojawią się u niemieckich dilerów Opla w pierwszym kwartale 2008 roku.
Źródło: GM, Informacja Mototarget