Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
Na profilu Volvo Auto Polska na Facebooku (www.facebook.pl/VolvoAutoPolska) wystartowała aplikacja konkursowa, w której nagrodą jest tydzień nieograniczonej jazdy nowym Volvo S60. Wystarczy tylko mieć najlepszy czas w wirtualnym wyścigu nowym Volvo S60.
Konkurs ma 4 edycje, każda z nich trwa tydzień. Do wygrania jest tygodniowe użyczenie nowego Volvo S60 wraz z kartą paliwową oraz 19 nagród pocieszenia, wśród których znajdują się cenne gadżety z kolekcji Volvo – takie jak: zegarki, okulary przeciwsłoneczne, modele samochodu Volvo S60 czy breloczki. Konkurs skończy się 21 listopada 2010 roku.
Zasady gry są bardzo proste. Użytkownik, który pokona najszybciej trasę wyścigu wirtualnym S60, otrzyma jego rzeczywisty odpowiednik na tydzień. Wyścig składa się z dwóch etapów:
Pierwszy polega na jak najszybszym przejechaniu nowym Volvo S60 D3 trasy miejskiej, z zachowaniem zasad ostrożności. Za każde włączenie się systemu Pedestrian Detection lub City Safety naliczane są karne sekundy. Z kolei zbieranie logotypów marki Volvo lub poprawne przejechanie slalomu te sekundy redukuje.
Drugi etap to już jazda po autostradzie nowym Volvo S60 T6. Tym razem użytkownik musi zminimalizować użycie układu Adaptive Cruise Control, który dodaje dodatkowe sekundy. Ponadto tak jak w pierwszym etapie, zebranie jak największej ilości logotypów marki Volvo pozwoli polepszyć czas przejazdu.
Założeniem konkursu jest pokazanie najlepszych cech nowego Volvo S60. A w tym najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa zaimplementowanych w nowym S60 – takich jak Pedestrian Detection, City Safety oraz Adaptive Cruise Control. Istotne dla nas było też zobrazowanie drugiego oblicza samochodu, dlatego w grze można się ścigać dwiema wersjami samochodu – Volvo S60 D3, jak i najmocniejszym benzynowym Volvo S60 T6. Mam nadzieje, że użytkownikom Facebooka gra spodoba się na tyle, że będą chcieli w nią grać nawet po skończeniu konkursu. – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.
Źródło: Volvo, fot. Volvo